[NetizenBuzz] Keputusan suku pertama JYP, SM, & YG

Leave a Comment




1. [+233, -43] JYP tak sama tahap lagi nak bermain dengan mereka.

2. [+198, -31] JYP perlu ubah nama syarikat dia kepada SZ.

3. [+224, -63] JYP dah kena tolak belakang oleh CUBE hari ni.

4. [+219, -13] YG bukan sahaja meningkat naik, mereka dah melompat ke aras yg lebih tinggi.

5. [+208, -17] Orang boleh cakap SM tengah jatuh, tapi mereka kena mengaku yang di antara 3 agensi ni, merekalah yang hampir tiada saingan dalam jumlah peminat tegar yang mereka ada di Jepun dan Korea. Mereka boleh hidup walau macam mana keadaan pun mereka diletakkan. Agensi lain perlu fokus pada kawasan lain kerana mereka tak ada peminat tegar yang sama.

6. [+173, -19] Bayangkan kalau JYP tak pernah bertembung dengan Suzy kat depan bilik air tu.......

7. [+188, -37] Tukar nama JYP kepada nama BSZ

8. [+153, -22] Aku serius ingatkan JYP dah tutup kedai sekarang ni. Nampaknya belum bankrap lagi rupanya.

9. [+159, -43] SM adalah visual, YG adalah bakat, JYP adalah Suzy

10. [+118, -11] 'Top 3' hanya perkara yang dah berlalu.

Terjemahan dari NetizenBuzz

0 ulasan:

Catat Ulasan