[NetizenBuzz] 25 pengarah drama beri kedudukan kepada pelakon idola

Leave a Comment
Artikel: [Half year wrap up] Idols are all you see on TV lately, so how did they fare?

Sumber: TV Report via Naver

25 pengarah drama diminta memberi kedudukan kepada pelakon-pelakon idola ini.


★★★★★ Lee Seung Gi, Suzy

★★★★☆ Yoochun, Eunji

★★★☆☆ IU, UEE, Seo In Guk, Choi Siwon

★☆☆☆☆ Yunho, Seulong, Hyungshik, Doojoon, Lizzy

-

1. [+1,672, -80] Okay ya, saya boleh terima fakta yang idola dibenarkan belakon. Tapi kenapa mereka semua dapat watak utama?

2. [+1,302, -114] 'Reply' adalah lagenda.

3. [+1,409, -228] Sesiapa yang pernah tengok 'Reply' akan tahu dan rasa curiga kenapa Seo In Guk tiada dalam peringkat 5 bintang. Dia berlakon lebih baik dari Suzy dan Yoochun.

3. [+1,211, -117] Mana-mana drama yang ada idola berlakon memang akan nampak kualitinya rendah.

4. [+926, -102] Artikel ini hanya berdasarkan permainan media 'Gu Family Book'? ㅋㅋ UEE dan Eunji berlakon lebih baik dan impresi Seo In Guk dengan lakonannya. Kenapa mereka beri kedudukan idola-idola ni berdasarkan kedudukan penonton drama dan bukan persembahan mereka? ㅋㅋㅋ

5. [+962, -187] Aku lupa Lee Seung Gi pun seorang penyanyi;;; Dia sesuai dua-dua berlakon dan menyanyi.

6. [+905, -136] Jangan bagi Suzy berlakon, serius ㅡㅡ

7. [+759, -83] Tapi Suzy tak boleh berlakon...

8. [+630, -24] Idola selalu jadi watak utama sebab drama perlukan peminat untuk menonton... Aku sendiri suka idola-idola tapi bila aku fikir itu, lakonan mereka memalukan.

9. [+568, -72] Seo In Guk dan Eunji aku akui mereka sebagai pelakon. Tapi untuk budak-budak lain... bergantung bagaimana mereka mengambil watak yang sesuai dengan kebolehan mereka. Mereka memang tak pandai bermain dengan watak lain, hanya dengan batas-batas mereka sahaja. Dan yang selebihnya... ya, mereka serabut, ke tahap yang sampai aku tak nak tengok muka mereka kat skrin aku lagi.
 

10. [+528, -98] IU lebih baik dari Suzy, tapi Suzy #1...? Seo In Guk sangat bagus berlakon juga. Apa jenis standard yang mereka gunakan?

-


Terjemahan dari netizenbuzz

0 ulasan:

Catat Ulasan