[Netizenbuzz] - [Instiz] Teaser EXO mendorong perpecahan mental

Leave a Comment
Permintaan pembaca.

 -




Instiz: EXO's newly released mental breakdown inducing teaser

"Semua orang kat kelas aku dah pecah mental lepas tengok video tu kat sekolah hari ni..."

"Aku... betul-betul benci SM."

"SM, kenapa!!!!!!!!"

"Mereka manusia mop.. Mungkin kita patut belikan mereka pad lutut untuk hadiah dari peminat mereka lepas ni."

"Semua 12 orang tu betul-betul merangkak kat atas lantai selama seminit ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

"Lebih dari godaan, kenapa Wolf? Dalam semua lagu, kenapa Wolf!"

"Gambar-gambar teaser tu dah tipu kita."

"Tolong... sekurang-kurangnya jangan menyalak."

"Tak pe... Selagi mereka buat kemunculan semua, aku tak kisah kalau mereka duduk je kat pentas tu tak buat apa-apa."

"Aku dalam bas masa teaser tu keluar... dan aku tak sedar aku tampar muka sendiri, lepas tu aku renung telefon aku dalam keadaan rasa pecah mental."

"Akan muncul ni bukan teruk mana pun... Kita masih ada 'Wolf' sebagai lagu kita."

"Aku tak tahu pun video tu ambil masa selama seminit sebab aku terlalu sibuk tutup mata aku pura-pura aku bukan peminat kumpulan macam ni."
-


Terjemahan dari netizenbuzz

0 ulasan:

Catat Ulasan